Offerte aanvragen

Je hebt vast al veel nagedacht over welke video’s je wenst. Alle volgende vragen helpen je om je wensen zo duidelijk mogelijk te formuleren. Je hoeft ze niet allemaal hier te beantwoorden. Een nadere kennismaking met een goede kop koffie of thee zal al veel verduidelijken. Deze vragenlijst helpt je op weg.

Wat is het doel dat je met deze video's wilt bereiken?
Hanteert je bedrijf een contentmediastrategie? Hoe passen video’s daarin?
Welke mensen wil je waar en wanneer bereiken met de video’s?
Welke media wil je gebruiken om hen te bereiken? Denk aan: Website, YouTube, LinkedIn, Facebook, E-mail-marketing.
Aan wat voor soort video’s denk je? Denk aan: Promo, Infotainment, Aftermovie, Corporate, Pitch, Instructie, Aftermovie, Recap, Instructie, Voorlichting, Sfeer, Mood of Commercial?
Heb je budget om de video’s betaald te promoten of wil je ze uitsluitend organisch zichtbaar en vindbaar maken?
Heb je zelf of in je omgeving voldoende kennis, vaardigheden en middelen direct beschikbaar om de video’s doelgericht en effectief te promoten met de inzet van bijvoorbeeld blog(s), website, SEO/SEA, Social Media en E-Mail-marketing? Zo ja, welke expertise heb je beschikbaar? Denk aan kanalen, media, onderzoek en praktische toepassing.
Welke actie moet de kijker/bezoeker na het bekijken van je video’s ondernemen? Denk aan: Informatie opvragen, contactformulier invullen, zich aanmelden etc.
Wanneer ben je tevreden met welk resultaat? Kun je in eigen woorden weergeven wanneer je tevreden zou zijn over de video’s? Denk aan bezoekersaantallen, aantal unieke kijkers, likes, leads, aanmeldingen, keren gedeeld, inschrijvingen etc.
Wil je hier bijzonderheden aangeven die hierboven niet gevraagd zijn?
Welke gespreksonderwerpen hebben jouw absolute prioriteit bij een offerte-gesprek?

Heel veel dank voor het invullen. Ik kijk uit naar ons eerste offertegesprek.  

Hartelijke groet van Jan Wind